فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

با این ترفندها بر هرگونه تماس با قالیشویی فرش غلبه کنید!

هنگامی که متوجه می شوید فرش های شما به تمیزکاری احتیاج دارند ، مهم است که به همه چیز سبک برخورد نکنید. برای اینکه متناسب با نیازهای شما باشد ، باید یک شرکت مناسب را انتخاب کنید. به خواندن ادامه دهید تا درباره چگونگی قضاوت در مورد استخدام یک سرویس شستشوی فرش خوب ، بیشتر بخوانید.

 

اطمینان حاصل کنید که حداقل هر سال یکبار یک تمیز کننده حرفه ای برای فرش خود تهیه می کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که تمام آلودگی ، آلودگی و باکتری هایی را که خلا regular معمولی شما قادر به رسیدن به آنها نیست ، دریافت می کنید. بعد از تمیزکاری حرفه ای ، فرش شما به نظر می رسد انگار که تازه آن را خریداری کرده اید.

 

از بین بردن لکه های قهوه بسیار آسان است. شما باید از حوله خشک برای جذب بیشتر لکه استفاده کنید و از یک حوله مرطوب برای تمیز کردن بقیه استفاده کنید. مقدار کمی سرکه را روی لکه بریزید ، چند دقیقه صبر کنید و سرکه و بقیه قهوه را با یک حوله مرطوب جذب کنید.

 

هنگامی که برای تمیز کردن فرش تماس می گیرید ، یک قیمت کامل خدمات بخواهید. بسیاری از شرکت ها سعی می کنند بر اساس حداقل خدمات ، به شما مبلغی را پیشنهاد دهند تا بتوانند پای خود را به در بگذارند. متأسفانه قبل از اینکه بفهمید در صورت عدم رعایت این نکته واقعا چه هزینه هایی می کنید ، یک روز مرخصی کار خود را سپری کرده اید.

 

هنگام استخدام یک شرکت شستشوی فرش ، حتماً تحقیق کرده و یکی از شهرت های خوب را پیدا کنید. با دوستان و خانواده خود صحبت کنید تا یکی را پیدا کنید که برای آنها کار کرده است. این مکان خوبی برای شروع است. اگر کسی را نمی شناسید که از یک شرکت شستشوی فرش استفاده کرده باشد ، به دنبال بررسی نظرات دیگران که در گذشته از یک سرویس استفاده کرده اند ، به صورت آنلاین جستجو کنید.

 

اگر می خواهید ظاهر و کیفیت فرش خود را حفظ کنید باید هنگام ایجاد لکه ها مقابله کنید. هرچه بیشتر بنشینند ، بیرون بردن آنها دشوارتر خواهد بود. یک محلول قابل اعتماد برای تمیز کردن فرش در دست داشته باشید تا در معرض خطر باقی ماندن لکه ای برای زندگی فرش نباشید.

 

بهتر است نشت فوری تمیز شود. با استفاده از یک پارچه جاذب خشک مایع را از بین ببرید و مواد جامد را در اسرع وقت بتراشید. از مالیدن لکه که باعث گسترش و عمیق شدن فیبر آن می شود ، خودداری کنید. در عوض قبل از استفاده از مواد شیمیایی تمیز کننده فرش ، لکه ها را پاک کرده و از بین ببرید.

 

وقتی به دنبال یک شستشوی فرش حرفه ای هستید ، از مراجعین درخواست کنید. یکی از بهترین راه ها برای یافتن مواد پاک کننده خوب فرش این است که از دوستان و خانواده خود که قبلاً خدمات نظافت را استخدام کرده اند ، مراجعه کنید. تبلیغات و گواهی نامه ها می توانند گمراه کننده و غیر صادقانه باشند ، اما دریافت توصیه های صادقانه از عزیزان می تواند در جستجوی شما بسیار مفید باشد.

 

اکنون که برای تصمیم گیری آگاهانه به آنچه نیاز دارید آموختید ، اکنون می توانید بهتر خدمات تمیز کردن فرش را برای نیازهای خود انتخاب کنید. آنچه خوانده اید را در ذهن داشته باشید و به فرشهایی که در خانه شماست افتخار کنید. شما آنها را برای خانواده خود تازه و تمیز می خواهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی