فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

نکات تمیز کردن فرش در هنگام شستشوی فرش

بسیاری از مواقع وجود دارد که باید خودتان از انجام کاری چشم پوشی کنید و یک متخصص را استخدام کنید و نظافت فرش در آن عرصه است. شما نمی خواهید آسیب بیشتری ایجاد کنید ، بنابراین بهتر است این کار را به متخصصان بسپارید. در اینجا چندین مورد وجود دارد که باید قبل از شروع کار با هر شرکتی از آنها بخواهید.

 

همیشه باید بفهمید که آیا شرکت نظافت فرش شما ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد یا خیر. این بسیار مفید است زیرا ممکن است همیشه از کاری که انجام شده راضی نباشید. بیشتر شرکت هایی که این نوع سیاست ها را ارائه می دهند بیشتر کار می کنند زیرا نمی خواهند در نهایت چندین بازپرداخت پرداخت کنند.

 

وقتی می بینید روی فرش شما لکه ای وجود دارد ، منتظر پاک شدن آن نباشید. بهترین فرصتی که باید قبل از ایجاد لکه در فرش شما ایجاد شود ، در همان چند دقیقه ابتدایی وقوع است. این به شما کمک می کند تا فرش خود را از گرفتن علائم دائمی دور نگه دارید.

 

قبل از موافقت برای استخدام شرکت ، از آنها بپرسید که آیا بیمه دارند. در حقیقت ، حتی ممکن است عاقلانه باشد که مدارک بیمه را بپرسید. مهم نیست که یک شرکت چقدر خوب باشد ، حوادث اتفاق می افتد و اگر آنها بیمه نداشته باشند ، شما باید خسارت را از جیب خود پرداخت کنید.

 

قدم اول در استخدام دستگاه شستشوی فرش انتخاب نوع مورد نظر شماست. به عنوان مثال ، شرکتهایی هستند که بخار را تمیز می کنند ، شرکتهایی که از مواد شیمیایی مرطوب استفاده می کنند و حتی بیشتر که از مواد شیمیایی خشک استفاده می کنند. شما باید در مورد هر نوع تحقیق کنید و آن را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

 

همیشه قبل از استفاده از آن ، تمام دستورالعمل های موجود در قالیشویی صنعتی را بخوانید. دستورالعمل ها ممکن است نشان دهند که محصول می تواند در چه مواردی استفاده شود و تحت چه شرایطی باید استفاده شود. مهم است که قبل از شروع تمیز کردن به شما اطلاع داده شود.

 

هرچه موتور دستگاه قالیشویی بزرگتر باشد ، بیشترین مکش را نیز دارد. برای تمیز کردن واقعی فرش ها ، باید مقدار زیادی مکش داشته باشید تا خاک در اعماق فرش ها را بیرون بکشید. اگر قالیشویی شما از ماشینی استفاده می کند که آنها می توانند حمل کنند ، به هیچ وجه مکش مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند.

 

هنگام تمیز کردن فرش خود هرگز دستگاه را ثابت روی فرش خود نگذارید. اگر دستگاه خود را برای مدت زمان طولانی در یک منطقه خاص بگذارید ، این می تواند منجر به علامت گذاری دائمی فرش شما شود. با سرعت 2 فوت بر ثانیه حرکت کنید تا منطقه خود را کاملا تمیز کنید.

 

ممکن است بخواهید خودتان قبل از ورود شرکت قالیشویی مبلمان را جا به جا کنید. در حالی که برخی از شرکت ها این کار را رایگان انجام می دهند ، اگر از آنها بخواهید این کار را برای شما انجام دهند ، بسیاری از آنها هزینه دریافت می کنند. به همان اندازه که هزینه تمیز کردن فرش می تواند گران باشد ، شما می خواهید برای پس انداز هر کاری که می توانید انجام دهید.

 

وقتی شرکتی را برای تمیز کردن فرش های خود انتخاب می کنید ، بپرسید از کدام روش تمیز کردن استفاده می کنند. برخی از پاک کننده های بخار استفاده می کنند که مواد شیمیایی را برای از بین بردن آلودگی ها استفاده می کنند ، سپس محصولات تمیز کننده را به فرش تزریق می کنند و سپس همه را با خلا مک می کنند تا تمیز و مرتب بماند.

 

وقتی به دنبال یک شرکت شستشوی فرش هستید متوقف شوید و بیاموزید که آیا آنها هر نوع ضمانت رضایت را ارائه می دهند. به دنبال شرکتی باشید که 100٪ ضمانت رضایت را ارائه دهد. این باید این امکان را برای شما فراهم کند تا از آنها بخواهید که برگردند و مکانهایی را که از آنها ناراضی هستید را لمس کنید یا حتی به شما اجازه بازپرداخت می دهد.

 

اطمینان حاصل کنید که شرکت شستشوی فرش که با آن تماس می گیرید اصرار دارد که به همه کارمندان خود چک سابقه بدهد. شما می توانید با پرسیدن و / یا جستجوی آنلاین این اطلاعات را پیدا کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها کسی را که ممکن است خطری برای شما یا خانواده شما باشد ، استخدام نمی کنند.

 

لکه ای که مالیده شود می تواند عمیق تر به فرش شما نفوذ کند. بنابراین ، شرکت باید لکه را با آب و سرکه قبل از استفاده از محصولات تمیز کننده پاک کند تا بیشتر لکه را خیس کند. با یک متخصص تماس بگیرید تا فرش های شما را تازه کند و ظاهر جدیدی پیدا کند.

 

بسیاری از افراد هنگام انجام کار در خانه خود نمی توانند سوالات درست را بپرسند. شما نمی خواهید در پایان با مشکلی بزرگتر از آنچه که باید شروع کنید. سوالات اینجا یک راه خوب برای فهمیدن ارزش شرکت شستشوی فرش است که در نظر دارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی