فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

توصیه هایی که باید هنگام طراحی داخلی به رعایت کنید

تقریباً هیچ چیزی نمی تواند آن نوع تأثیر را در فضای زندگی شما داشته باشد که طراحی داخلی خوب بتواند آن را داشته باشد. با این حال ، بسیاری از مردم برای استفاده بیشتر از خانه های خود ، دانش کافی در مورد مفاهیم طراحی ندارند. با توجه به راهنمایی ها و توصیه های موجود در این مقاله ، شما ابزارهای لازم برای ایجاد یک عقب نشینی شخصی را خواهید داشت که هرگز نمی خواهید آن را ترک کنید.

 

هنگامی که در حال تزئین اتاق کودکان خود هستید ، سعی کنید از منظر آنها به موارد نگاه کنید. دکوراسیون در اتاق آنها باید عملی و متناسب با سن باشد. اگر فرزند خردسال دارید ، پایین بیایید و در سطح چشم آنها به چیزها نگاه کنید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چگونه از فضای اتاق آنها بیشترین استفاده را ببرید.

 

مطمئن باشید که هر اتاق از نور عالی برخوردار است. نورپردازی با کیفیت به شما کمک می کند تا خانه خود را به نمایش بگذارید و حتی می تواند به اتاق بزرگتر کمک کند. اگر در خانه شما اتاقی وجود دارد که حتی با روشن بودن چراغ ها گوشه های تاریک دارد ، روی یک لامپ جدید و شیک سرمایه گذاری کنید. این باعث می شود کل اتاق بهتر به نظر برسد.

 

هنگام انتخاب رنگ برای پروژه طراحی داخلی خود مراقبت کنید. شما می خواهید یک طرح رنگی هماهنگ با هم کار کند تا ظاهری متعادل ایجاد کند. به همان اندازه که اجتناب از ایجاد فضای ملایم ، یکنواخت و خسته کننده ، پرهیز از به کار بردن رنگهای زیادی که با یکدیگر درگیر هستند بسیار مهم است.

 

استفاده از کاغذ دیواری را فقط روی نیمی از دیوار در نظر بگیرید. تزئین مجدد دیوارها بسیار گران است. برای پس انداز پول فقط نیمی از دیوار را کاغذ دیواری کنید. سعی کنید فقط نیمه پایینی دیوار را کاغذ دیواری کنید و سپس در انتهای کاغذ دیواری از حاشیه چوب یا کاغذ دیواری استفاده کنید تا جلوه آن تمام شود. این یک روش خوب برای شیک نشان دادن خانه شما بدون صرف هزینه زیاد است.

 

اگر می خواهید یک اتاق را نقاشی کنید ، وقت بگذارید! وقتی عجله می کنید ممکن است از آنچه انتخاب می کنید متنفر باشید. چندین نمونه رنگ بگیرید و آنها را به دیواری که می خواهید رنگ کنید بمالید. سپس ، چند روز صبر کنید. ببینید که نمونه ها در نورپردازی های مختلف چگونه به نظر می رسند. رنگی که از نگاه اول دوست داشتید ممکن است وقتی در نور جدیدی دیده شود زشت شود.

آثار هنری نقطه پایان هر پروژه طراحی است. برای بهترین نتیجه ، کارهای هنری خود را در سطح چشم آویزان کنید. حتماً قطعاتی با موضوع را انتخاب کنید که با موضوع اتاق مطابقت داشته باشد و روحیه مورد نظر را افزایش دهد تا یک طراحی داخلی ایجاد کنید که از یک قطعه به قطعه دیگر بدون زحمت جریان یابد.

 

فراموش نکنید که هنگام طراحی اتاق باید نور را در نظر بگیرید. شما نمی خواهید همه چیز خیلی تاریک و سخت دیده شود ، در غیر این صورت خطر خستگی چشم را دارید. می توانید چراغ های خوبی قرار دهید که باعث تحسین اتاق شما شود ، یا می توانید از نور طبیعی استفاده کنید. آینه ها در انعکاس نور از پنجره ها بسیار عالی هستند ، بنابراین قرارگیری استراتژیک آینه می تواند به روشنایی اتاق با نور خورشید کمک کند.

 

اگر نقاشی مورد علاقه خود را دارید ، ممکن است بخواهید از آن به عنوان نقطه کانونی اتاق خود استفاده کنید. به این ترتیب بیشترین توجه را به خود جلب می کند. طرح رنگ اتاق های خود را متناسب با نقاشی خود انتخاب کنید تا نقاشی شما در کل اتاق برجسته شود. این یک روش عالی برای برجسته کردن آن نقاشی است!

 

به هر اتاقی گل اضافه کنید. اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه برای جذب هر اتاق در خانه خود هستید ، چند گل به همراه داشته باشید. گلها را از باغ خود جمع کنید یا تعدادی از آنها را بردارید ، آنها را در گلدان خوبی قرار دهید و آنها را روی جایگاه شب ، قفسه کتاب یا میز انتهایی قرار دهید.

 

گیاهان به هر پروژه طراحی داخلی رنگ ، بافت و علاقه می بخشند. اگر انگشت شست سبز ندارید ، نگران نباشید. فروشندگان آنلاین زیادی وجود دارند که گیاهان مصنوعی و گل آرایی را به فروش می رسانند. اکنون نمونه های واقعاً واقعی و واقعی برای کسانی که وقت و تمایلی برای پرورش چیز واقعی ندارند در دسترس است.

 

برای تزیین اتاق کودک از برچسب های چسب وینیل استفاده کنید. از آنجا که ممکن است شما هر بار که فرزندتان از یک مرحله عبور نمی کند (قطارها؟ دایناسورها؟ قهرمانان فوق العاده؟) ، تمایل ندارید اتاق خود را دوباره انجام دهید ، برچسب های وینیل یک راه حل عالی است. تقریباً در هر طرحی از کلمات گرفته تا اعداد گرفته تا ورزشکاران و موارد دیگر موجود است ، به شما این امکان را می دهد که آنها را به صورت نیمه دائمی به هر دیواری بچسبانید ، اما وقتی کودک احساسات جدیدی پیدا کرد به راحتی آنها را بردارید.

 

اگر هنگام خرید همیشه طراحی داخلی را مد نظر دارید ، همیشه از کیف و جعبه دستکش از اتاق واقعی که تزئین می کنید ، نمونه های پارچه ای یا رنگی داشته باشید. یک نمونه کوچک که نشان دهنده طرح اصلی رنگ یا الگوی خانه شماست ، اطمینان حاصل خواهد کرد که همه خریدهای شما کاملاً هماهنگ خواهد بود!

 

رنگ آمیزی اتاق های کوچک به رنگ روشن باعث بزرگتر نشان دادن آن می شود. نه تنها باید رنگ های روشن را انتخاب کنید ، بلکه مواد خنثی واقعاً بهترین راه برای رفتن مانند پوسته تخم مرغ یا عاج هستند. حتماً از رنگهای تیره خودداری کنید و باعث می شود در یک اتاق اطرافتان بسته شود.

 

در صورت داشتن فرزند ، جلد لغزش یکی از موارد ضروری است. روکش های لغزشی به شما امکان تغییر شکل یک اتاق را می دهند اما به راحتی قابل شستشو هستند. سعی کنید از الگویی متناسب با سبک و شخصیت شما استفاده کنید.

 

همانطور که قبلاً گفته شد ، طراحی داخلی این توانایی را دارد که یک اتاق معمولی را کاملاً به چیزی استثنایی تبدیل کند اما بسیاری از افراد وقت و انرژی کافی را برای یادگیری در مورد این موضوع اختصاص نداده اند. ایده های موجود در قطعه بالا را هر چند بار که لازم است مرور کنید تا آنها را به طور کامل در یک استراتژی طراحی برنده برای فضای زندگی خود ادغام کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی