فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

موفقیت خرید آنلاین شما از همین جا آغاز می شود!

 

درست است که پول احتمالاً نمی تواند عشق بخرد. هرچند پول می تواند همه چیزهای دیگر مورد نیاز شما را بخرد. اگر می خواهید هزینه کمتری برای خریدهای آن صرف کنید ، باید خرید آنلاین را شروع کنید. این ترفندها و نکات چشم نواز را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه امروز می توانید پس انداز زیادی کنید.

هنگام خرید آنلاین ، مطمئن شوید که فروشگاه آنلاین صندوق امن را ارائه می دهد. این به شما کمک می کند تا اطلاعات شخصی شما از به سرقت رفتن محافظت شود. برای اطمینان از رمزگذاری سایت ، به جعبه URL مرورگر وب خود نگاه کنید. اگر وب سایت با https شروع شود ، سایت امن است. این مخفف کلمه hyper transfer safe safe است.

 

هنگامی که به صورت آنلاین خرید می کنید و ملزم به ایجاد حساب کاربری هستید ، هرگز از همان گذرواژه هایی که در وب سایت های دیگر استفاده می کنید استفاده نکنید. برای ایجاد حساب کاربری برای خرید کفش از یک خرده فروش وب از ایمیل یا رمز بانکی خود استفاده نکنید. اگر کسی قادر به دیدن این رمز عبور باشد ، می تواند به موارد بیشتری از نمایه شما در فروشگاه خرده فروشی دسترسی داشته باشد.

 

همه فروشگاه های اینترنتی تبلیغات آخر هفته را اجرا نمی کنند ، بنابراین مطمئن شوید که در اواسط هفته سایت های معامله خود را نیز بررسی می کنید. خرده فروشان آنلاین اغلب با شروع تبلیغات خود در اواسط هفته سعی می کنند در فروش خرده فروشی آخر هفته جهش داشته باشند. می توانید فقط کمی تحقیق کنید و در اواسط هفته نکات عالی دریافت کنید.

 

هنگام خرید آنلاین ، بیشتر مکان ها فقط کارت های نقدی یا اعتباری را می پذیرند. این مورد را هنگام تصمیم گیری در مورد سایتی برای خرید از آن بخاطر داشته باشید. اگر با ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود به شرکت احساس راحتی نمی کنید ، سعی کنید سایت دیگری پیدا کنید. وقتی اطلاعات کارت اعتباری خود را اضافه می کنید ، سایتی پیدا کنید که یک صفحه امن ارائه دهد.

 

مراقب باشید که از کدام سایت ها حمایت می کنید. دشوار است که بدانید کدام یک در بالا و بالا هستند و کدام یک نیستند ، اما چند سرنخ وجود دارد. اگر آدرس منطقی نیست یا طراحی به نظر می رسد خاموش است ، به سایت دیگری بروید. علاوه بر این ، اگر دسته ای از پنجره های بازشو شروع به ظاهر شدن می کنند ، آنها را ببندید و حرکت کنید.

 

هنگام خرید آنلاین لباس یا کفش ، همیشه سیاست بازگشت سایت را بررسی کنید. از آنجا که قضاوت در مورد اندازه صرفاً با ارزیابی ساده ممکن است دشوار باشد ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که در صورت عدم متناسب بودن کالا ، آن را برگردانید یا مبادله کنید. در غیر این صورت ، از اندازه گیری و نمودار استفاده کنید تا اندازه دقیق خود را برای کشور مبدا you خود از کشور خریداری کنید.

 

در اواسط هفته به دنبال فروش عمده خرده فروش آنلاین باشید. با داشتن مکان های فیزیکی ، تمایل دارید که در آخر هفته مانند جمعه ها فروش عمده تری اتفاق بیفتد. به منظور رقابت با آن روزها ، بسیاری از خرده فروشان آنلاین دوست دارند فروش خود را چند روز افزایش دهند. سعی کنید برای فروش روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ، از سایت های عمده خرده فروش آنلاین مراقبت کنید.

 

اگر از علاقه مندان به خرید آنلاین هستید ، سه شنبه را روز خود قرار دهید تا به دنبال معامله باشید. این یک واقعیت صنعتی است که اکثر سایت ها کالاهای جدید ارسال می کنند و در این روز از هفته تخفیف ارائه می دهند. اگرچه ممکن است تمایل داشته باشید جمعه ها یا دوشنبه ها را با توجه به بودجه خود سپری کنید ، اما سه شنبه باید ارزان ترین باشد.

 

اگر معامله ای برای واقعی بودن خیلی خوب به نظر می رسد ، چنین است. به خاطر داشته باشید که هرکسی می تواند یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کند و همه فروشگاه ها همه معتبر نیستند. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه می خواهید محصولات خود را از کجا خریداری کنید ، در مورد فروشگاه های مختلف تحقیق بیشتری انجام دهید. اگر کالایی با قیمت مناسب توسط فروشگاهی با اعتبار بد فروخته می شود ، انتخاب نکنید.

 

قبل از خرید از یک فروشگاه بزرگ جعبه ، به فروش حراج و تخفیف فروشندگان آنلاین بپردازید. در سایت هایی مانند eBay و Amazon اغلب قیمت های بهتری خواهید دید. این ممکن است فقط به این معنی باشد که شما می توانید پس انداز زیادی انجام دهید بدون اینکه منفی برای آن باشد. شما همیشه باید سیاست های بازگشت را بررسی کنید. بدانید که هر فروشگاه سیاست های بازگشت خود را دارد. بنابراین ، باید از آنها مطلع باشید تا از غافلگیری های ناخواسته در جاده جلوگیری کنید.

 

امروز روزی است که باید به جای هدر دادن پول ، پس انداز کنید. اولین قدم استفاده از این نکات است تا بتوانید با هزینه کمتری به صورت آنلاین خرید کنید. این بدان معناست که شما می توانید وسایل مورد نیاز خود ، اعم از جواهرات یا تلفن ، را بدون شکستن بانک خریداری کنید و این واقعاً بی ارزش است!

منبع:دیجی فرش

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی