فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

کیفیت بالای فرش و قیمت فرش یکی دیگر از ویژگی های خرید خوب است که کارخانه فرش کاشان در تولیدات خود این شرایط را درنظر میگیرد.از امتیازات فراهم شده این کارخانه میتوان به ضمانت ۵ساله فرش کاشان اشاره کرد اما این ضمانت شامل فرش های ۵۰۰ شانه با نخ پلی استر نمی شود. برای انتخاب طرح فرش با توجه به مبلمان و دکوراسیون منزل می توان از تنوع بی نظیر نقشه های فرش ماشینی کاشان انتخابی مناسب کرد. کارخانه فرش کاشان، بزرگترین کارخانه تولید کننده فرش ماشینی در ایران است که با بیشترین تنوع فرش و با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته فرش ۵۰۰ شانه ، فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه ، و فرش ۱۲۰۰ شانه را تولید میکند و به مشتریان ارجمند ارائه می نماید. بیشترین علت قیمت گذاری و مناسب بودن قیمت فرش کاشان - ۵۰۰ شانه - نقشه افشان درباری کرم و دیگر فرش های مشابه کارخانه فرش کاشان نسبت به رقیبان خود ، خرید نخ والیاف به صورت نقدی ست که باعث تغییر در قیمت این کارخانه با دیگر تولید کننده های رقیب شده است.

 

{فرش افشان کاشان700 شانه |فرش طرح افشان فیروزه|فرش کاشان طرح افشان کرم}


فرش ماشینی کاشان دارای استاندارد های بین المللی و استاندارد ملی ایرانی بوده و بیشترین تعداد صادرات فرش در میان کارخانجات ایرانی از آن خود کرده است. کاشان را می توان قطب تولید فرش ماشینی در ایران دانست ،از مجموعه های قدیمی مثل فرش راوند کاشان تا مجموعه های قوی امروز همچون کارخانه فرش ارغوان کاشان همگی درصد بالایی از حجم صادرات و تولیدات صنایع نساجی را تشکیل می دهند. با وجود پیشینه قالی بافی و شهرت فرش دستباف در ایران علی الخصوص فرش کاشان در ایران و جهان امروزه استقبال گسترده ای فرش ماشینی می شود. فرش ماشینی طرح افشان درباری با بافت 700 شانه تراکم 2550 از سری تولیدات جدید کارخانجات فرش کاشان می باشد که پس از تایید بهترین پالت رنگی از سوی مشتریان به بازار عرضه شده است. فروشگاه اینترنتی فرش کاشان تولیدکننده و پخش کننده انواع تولیدات فرش ماشینی سنتی ، فرش کلاسیک و فرش مدرن به صورت فروش عمده و خانگی در خدمت هموطنان عزیز قرار دارد. این فرش افشان کاشان با نقش های مدرن و گل های طبیعی طراحی شده است. فرش طرح افشان درباری کرم بافت کاشان با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. این فرش زیبای که به طرح افشان درباری کرم نام گرفته است در ابعاد مختلف ۱۵ متری ، ۱۲ متری ، ۴ متری ، ۶ متری و ۹ متری تولید میشود.که براساس نیاز و سلیقه و اندازه دکوراسیون و منزل مشتریان اماده فروش است.

فرش ۶ متری ۵۰۰ شانه ارزان قیمت طرح افشان درباری کرم به قیمت … از مهمترین ویژگی های یک خرید فرش خوب تنوع بالای طرح فرش ، سهولت در تحویل ، کیفیت بالای فرش و قیمت فرش ارزان است که گروه تولیدی کارخانجات و صنایع فرش کاشان همیشه سعی کرده اند که مجموعه ی این صفات را در یک خرید خاطره انگیز برای هموطنان عزیز ایجاد کنند. درسال های اخیر صنعت فرش ماشینی در داخل کشور رشد چشمگیری داشته است که این پیشرفت باعث تولید فرش ماشینی با کیفیت بالا و تنوع در نقشه و طرح فرش شده است. و از مدل های پرفروش در سال­ های اخیر بوده است. کیفیت عالی بافت در کنار طرح اصیل و سنتی سبب شده این فرش دستباف گونه و ریزبافت باشد. همچنین برای اطمینان بیشتر از کیفیت محصولات امکان مراجعه به دفتر مرکزی و کارخانه در کاشان و نمایشگاه و دفتر فروش تهران برای خریدی لذت بخش مهیا گشته است. کارخانه فرش کاشان با ایجاد یک بستر مناسب در فروشگاه اینترنتی فرش کاشان امکان خرید بی واسطه با تخفیف باورنکردنی نسبت به فروشگاه های معتبر فیزیکی را برای سرتاسر کشور مهیا نمونده است.

با لمس هر کدام از تصاویر امکان برقراری ارتباط تلفنی به صورت مستقیم فراهم می باشد. ختایی ها و گل های بسیار زیبای بافته شده در این فرش ماشینی ترکیب رنگ چشم نواز دارند که در زمینه فیلی رنگ فرش به زیبایی جلوه گری می کند . در این بین میتوانید از رنگ های ثانویه مرکز ترنج و حتی طرح های حیوانات و گل ها برای کاور کوسن های مبلتان استفاده کنید و در فضا هارمونی و نظم زیبایی بوجود بیاورید. برای فضاهایی با مبلمان شلوغ با کوسن و شال های مبل رنگارنگ بهتراست از فرش هایی بدون ترنج جهت جلوگیری از آشفتگی بصری و ناآرامی محیط استفاده کنیم.اگر مبل های تک رنگ به دور از طرح های شلوغ و اکسسوری های منزل متنوع داشته باشیم میتوانیم برای ایجاد فضایی دلنشین از یک فرش با طرح زیبای ترنج در رنگهایی که با طراحی منزل شما مطابقت داشته باشند ، استفاده کنید و به فضا روح ببخشید. خرید فرش به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل میتواند تغییراتی اساسی در منزل ایجاد کند. برگ ها ، گل ها ، پرندگان و حیوانات به عنوان نقش های قالی، و گل و برگ از نگاره های اصلی این طرح چشم نواز است و به صورت جدا در زمینه قالی پراکنده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی