فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

فرش 700 شانه

فرش 700 شانه


فرش 700 شانه یکی از انواع پرفروش فرش ماشینی است که به دلیل ضخامت بالا، مقاومت و دوام خوب، محبوبیت و طرفداران بیشتری دارد. 
یکی از ویژگی های فرش‌های ماشینی ، تراکم و شانه فرش است.

 

شانه در واقع تعداد گره‌هایی هست که در هر مترمربع از عرض فرش وجود دارد. هر چه میزان شانه فرض کمتر باشد بافت فرش درشت تر می شود.

مثل فرش 700 شانه که طرح های فرش در ان درشت است اما هرچه میزان شانه‌ یک فرش بیشتر باشد، بافت فرش ظریف‌تر می‌شود. مثل فرش های 1000 شانه و 1200 شانه که طرح های فرش ریزتر هستند.
فرش 700 شانه ماشینی با تراکم‌های مختلفی بافته می‌شود که رایج ترین آن 2550 است. این فرش علاوه بر تراکم، از لحاظ ضخامت، تعداد گره، ارتفاع نخ خاب و قیمت با فرش‌های 1000 شانه و 1200 شانه فرق دارد.
ارتفاع نخ خاب در فرش 700 شانه در حدود 11 میلی‌متر است که موجب می‌شود ضخامت فرش بیشتر شود. از این رو مناسب برای مکان هایی چون اتاق نشیمن باشد.
فرش ماشینی از لحاظ طرح و رنگ نیز تنوع زیادی دارد و کارخانه های فرش ماشینی در ایران این نوع فرش‌ها را در ابعاد 6، 9 و 12 متر تولید می‌کنند.


در هنگام خرید فرش ماشینی 700 شانه باید نکاتی را بدانید.


قیمت فرش 700 شانه 9 متری کاشان
قیمت اینگونه فرش ها متفاوت است. فرش‌های ماشینی با نخ‌های متفاوتی بافته می‌شوند. بهترین نوع نخ، نخ اکریلیک هیت ست شده است که در آن با فشار و حرارت میزان پرزدهی نخ را کم می‌کنند. علاوه برآن به تراکم بستگی دارد. هر چه تراکم یک فرش بیشتر باشد، نرمی و راحتی آن بیشتر خواهد بود. از این رو فرش قیمت بیشتری پیدا می‌کند. قالی 700 شانه کاشان از تعدد رنگ برخوردار است که بین 8 تا 10 رنگ است.


قیمت فرش 12 متری 700 شانه کاشان
فرش 12 متری 700 شانه کاشان تراکم‌های متفاوتی دارد. برای فرش 700 شانه کاشان تراکم‌های 2550، 3000 و 2100 معرفی شده که مشهورترین آن 2550 است. 
تنوع رنگ و نقشه تفاوتی در قیمت فرش 12 متری کاشان ندارد. بلکه نوع نخ و تراکم و جنس تار و پود بکار رفته در قالی 700 شانه است که قیمت ان را تعیین می‌کند.
نمره نخ بکار رفته در فرش در تعیین قیمت قالی ماشینی موثر است. هر چه شماره نخ بیشتر باشد، یعنی زمان بیشتری صرف تابیدن آن شده است و هزینه آن بالاتر است.
نخ خاب فرش ماشینی جنس‌های متفاوتی دارد. پلی استر، اکرولیک و اکرولیک هیت ست شده چند نمونه از آن‌ها هستند. استفاده از نخ‎های مرغوب‌تر در بالابردن قیمت فرش 700 شانه تاثیر دارد.


خرید اینترنتی فرش 700 شانه
یکی از ویژگی های خاص این فرش کاشان ضخامت آن نسبت به دیگر انواع فرش می باشد. این ضخامت باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع فرش بشود. حتی با وجود نقش ها و طرح های زیبا تر فرش های 1200 شانه و 1000 شانه مشتریان تمایل دارند که فرش کاشان 700 شانه را خریداری کنند که استقامت و استحکام قوی تری داشته باشد.
الیاف خاص و منحصر به فرد این فرش نیز از دیگر مزایای آن می باشد که باعث شده است مشتریان خاص خود را داشته باشد. این فرش ها دارای الیاف اکریلیک، از نوع بهترین آن می باشند.


برای خرید اینترنتی فرش 700 شانه ماشینی می توانید از سایت دیجی فرش اقدام کنید. سایت دیجی فرش یکی از بزرگترین و معتبرترین سایتهای خرید فرش در ایران است.
در سایت دیجی فرش می توانید فرش را با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید
سایت دیجی فرش مجموعه‌ای زیبا و کامل از محصولات کارخانه های تولید فرش ماشینی را با درج اطلاعات کامل آنها، به منظور آشنایی بهتر و خرید آسان مشتریان در سایت خود ارائه می کند. 
از خدمات دیجی فرش به مشتریان گرامی امکان خرید اینترنتی، ارسال رایگان و تحویل فوری درب منزل خریدار می‌باشد.

نظرات (۱)

سلام مرسی قیمت هاشم خوبه. سایت ما هم بیاین میتونیم تبادل لینک کنیم rahatchat.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی