فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

فرش 1500 شانه

فرش 1500 شانه

 

تا به الان فرش 1500 شانه ریزترین فرش ماشینی است که بافته شده است. این فرش از لحاظ تراکم معادل فرش‌دستباف و ابریشمی 105 رج می‌باشد.
فرش ماشینی 1500 شانه اولین بار در سال 1396 توسط کارخانه فرش قیطران و فرش خاطره کویر کاشان رونمایی شد.

 

خصوصیات فرش 1500 شانه

فرش 1500 شانه تراکم 4500 ، در 8 رنگ و در ابعاد 6، 9 و 12 متری با استفاده از دستگاه HCIX3 بافته و تولید می‌شود.
برای بافت فرش‌ هزار و پانصد شانه از نازک‌ترین و ظریف‌ترین نخ بافندگی استفاده می شود تا در تراکم بالا، طرح و نقش فرش، زیبایی خود را حفظ کند.
برای بافت فرش 1500 شانه کاشان از نخ و مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود. نخ استفاده شده برای تار و ریشه فرش از جنس پنبه، برای پود از جود و کنف و برای خاب فرش از نخ صددرصد اکریلیک هیت سیت شده سایز 50 متریک می باشد.
چون نخ مورد استفاده برای بافت فرش 1500 شانه بسیار نازک است، طر‌ح‌هایی برای این نوع فرش‌ها انتخاب می‌شوند که با این نوع نخ قابل بافت باشند. بنابراین طرح‌های قابل بافت در این نوع فرش‌ها در مقایسه با فرش‌های با شانه پایین تر مثل فرش 700 شانه، 1000 شانه و یا 1200 شانه ، محدودتر می‌باشند.
ضخامت و سبکی فرش‌های 1500 شانه بسیار زیاد است مثل اینکه یک پارچه را تا کنید و به آسانی قابل حمل و جابجایی هستند.
فرش 1500 شانه برای چه مکان هایی مناسب است؟
بخاطر ظرافت بسیار زیاد نخ خاب فرش، برای استفاده در اتاق نشیمن و فضاهای پرتردد مناسب نیست.


قیمت فرش 1500 شانه
قیمت این فرش به دلیل شانه و تراکم بالا، جنس مرغوب نخ خاب و ظرافت نخ استفاده شده، نسبت به فرش‌های 700 ، 1000 و 1200 شانه بیشتر می‌باشد.


خرید فرش 1500 شانه
سایت دیجی بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی فرش ایران است که سایت با ارائه انواع طرح‎های جدید و رنگ‌های زیبا و متنوع فرش ماشینی 1500 شانه در خدمت خریداران عزیز است.
در سایت دیجی فرش با درج مشخصات دقیق انواع فرش های ماشینی (مثل ابعاد، رنگ، جنس نخ، قیمت و …) خریداران را در انتخاب فرش موردنظر راهنمایی می کند.
در سایت دیجی فرش می توانید فرش 1500 شانه ماشینی را با قیمتی پایین تر و به قیمت کارخانه تهیه کنید. از دیگر امکانات آن ارسال رایگان و تحویل فوری درب منزل خریدار می‌باشد.

 

نظرات (۱)

  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    مارا به رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز می شناسید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی