فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

چگونه می توان از بودجه بهسازی منزل خود بیشترین بهره را ببریم؟

 

با داشتن اطلاعات صحیح ، می توانید بسیاری از پروژه های مختلف بهسازی منزل را کنترل کنید. نکات موجود در این مقاله می تواند به شما در دستیابی به آن پروژه های رویایی کمک کند. کاملاً بخوانید تا بتوانید این اطلاعات را با دقت جذب کنید.

 

اگر باغ بزرگی دارید اما فضای بیشتری برای زندگی در داخل خانه دارید ، افزودن هنرستان یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید. یک هنرستان یک اتاق اضافی برای خانه شما فراهم می کند که با نور طبیعی پر شود. از این اتاق می توان برای شام های مهتابی ، تجهیزات بدنسازی خانگی ، سالن های آفتاب و موارد دیگر استفاده کرد. این ساختار همچنین احتمالاً مورد توجه خریداران بالقوه قرار گرفته و ارزش فروش مجدد خانه شما را افزایش می دهد.

 

اطمینان حاصل کنید که قبل و بعد از هر کار یا پیشرفتی که در خانه خود انجام می دهید عکس بگیرید. ممکن است دوست داشته باشید که وقتی احساس می کنید پروژه به طور کلی انجام نمی شود ، به تمام کارهای سخت و تغییرات نگاه کنید. تصاویر را در رایانه خود نگه دارید یا آنها را برای یک دفترچه چاپ چاپ کنید.

 

هنگام بازسازی آشپزخانه ، تصمیم بگیرید که آیا واقعاً به کابینت بسته احتیاج دارید. کابینت ها اغلب یکی از گران ترین قطعات بازسازی آشپزخانه هستند و می توانید با انتخاب قفسه های باز به جای آن ، پس انداز کنید. قفسه ها به شما امکان دسترسی فوری به ظروف پخت و پز ، سرو ظروف و مواد اولیه را می دهند. این یک ایده عالی برای آشپزخانه های معمولی است که کاربرد زیادی دارند.

 

هنگامی که همه روش های ممکن را که برای خلاص شدن از شر درب جیر جیر قابل تصور است امتحان کردید ، اگر همچنان ادامه داشت ، ممکن است زمان لولای جدید در باشد. خوشبختانه این فروشگاه ها به راحتی در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی قرار دارند. لولا را جدا کنید. سپس جدید را به در و دیوار خود وصل کنید. سپس ، پس از تراز کردن لولاها ، سنجاق ها را تعویض کنید.

 

بدون بیرون آوردن پیچ های لولا ، یک درب را از قاب آن خارج کنید. آیا باید در را بیرون بیاورید تا بتوانید یک مبلمان بزرگ را جا به جا کنید؟ تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک میخ را از پایین هر بشکه لولا عبور دهید تا سنجاق از بالای آن بلغزد. این کار را روی هر دو لولا انجام دهید و درب آن رایگان است!

 

نصب فرش اگر خودتان انجام دهید می تواند یک کار دلهره آور باشد ، اگر برای انجام این کار به یک متخصص حرفه ای پول بپردازید یک کار گران قیمت است. خوشبختانه گزینه دیگری وجود دارد. مانند کاشی های کف وینیل ، کاشی های فرش وجود دارد. اینها نیز دارای پشتی چسبی هستند که به شما امکان می دهد آنها را به راحتی نصب کنید و هنگام نصب دقیقاً مانند موکت های واقعی ورق هستند.

 

یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه های ارتقا home خانه ، مقایسه فروشگاه برای یافتن بهترین معاملات است. نصب طبقه جدید ممکن است گران باشد ، اطمینان حاصل کنید که مقایسه می کنید. می توانید از زیرزمین های مناسب و خانه های تخفیف دهنده کمک بگیرید.

 

با ساماندهی کفش های خود کمد خود را از شلوغی و شلوغی دور نگه دارید. چکمه ها و کفش هایی را که نمی پوشید اغلب در یک جعبه بزرگ پلاستیکی یا در جعبه های اصلی که هنگام خرید آن تهیه کرده اید ، نگهداری کنید. فقط کفش هایی را که حداقل دو بار در هفته می پوشید کنار بگذارید. با این کار می توانید فضای کمدتان را منظم کنید و کفش هایتان را به زیبایی نشان دهید.

 

برای نگهداری مصالح ساختمانی از ناحیه بین تیرهای سقف و تیرچه های کف خود استفاده کنید. ذخیره یک قطعه طولانی قالب یا حتی دو در چهار به این روش نسبتاً آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دو نوار خزدار را روی دو تیرچه در معرض کف ناخن بزنید. سپس ، مواد ذخیره شده را وارد کنید.

 

ردیاب دود برای ایمنی در خانه شما لازم است. بسیاری از خانه ها فقط آنها را در مناطق خاصی قرار می دهند. با نصب ردیاب های اضافی در مکان هایی مانند حمام ، آشپزخانه و زیرزمین ، می توانید ایمنی در خانه خود را افزایش دهید. گاهی اوقات می توان از این مناطق غافل شد ، اگرچه به اندازه سایر خانه ها یا بیشتر در معرض آتش سوزی است.

 

یک تابلوی اعلانات بزرگ در آشپزخانه یا اتاق نشیمن خود داشته باشید ، جایی که می توانید برای خود یادآوری کارهایی را که باید انجام دهید یا صورتحساب هایی که باید پرداخت کنید ، بنویسید. شماره تلفن های اضطراری ، مخاطبین ، بروشورها ، کارت پستال ها و یادداشت ها را برای خود تنظیم کنید ، روی صفحه اعلانات بهتر مرتب شوید و یخچال یا وسایل دیگر شما را بهم نریزد.

 

اگر به نظر می رسد دوش و وان شما در حال ایجاد کپک یا کمی نشت است ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آب را دوباره آب کنید. برداشتن میله میله قدیمی و قرار دادن دستگاه جدید باید در سال یکبار به عنوان نگهداری معمول حمام انجام شود. شما می توانید از هر فروشگاه سخت افزار با قیمت بسیار مناسب کالک خریداری کنید.

 

هر پروژه بهسازی منزل به اندازه کافی شدید که شامل باز شدن دیوارهای خانه باشد ، باید شامل برخی سیم کشی های جدید برای وسایل الکترونیکی مدرن باشد. حتی اگر لبه پیشرفته فناوری پیشرفته به سمت شبکه رایانه ای بی سیم سوق پیدا کرده باشد ، افزودن سیم کشی اترنت یکپارچه به خانه شما امنیت شبکه را افزایش می دهد ، راحتی بیشتری ایجاد می کند و ارزش فروش مجدد را بهبود می بخشد.

 

از اطلاعات این مقاله برای کمک به شما در انجام پروژه های بالقوه متعدد در اطراف خانه خود استفاده کنید. انجام حتی یک کار کوچک باعث بهبود خانه شما می شود و احساس موفقیت فوق العاده ای به شما می دهد. از پیشرفت هایی که با توصیه های این مقاله ایجاد کرده اید لذت ببرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی