فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

مشاوره طراحی داخلی که باعث صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد؟

 

آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه طراحی خانه خود هستید؟ خوب اگر فضای داخلی خانه خود را طراحی کنید ، در مقابل مزیت این را خواهید داشت که جلوی آن را همانطور که می خواهید ، در مقابل استخدام شخص دیگری برای انجام این کار به جای خود ، داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

همیشه به یاد داشته باشید که هر زمان که ممکن است در هر اتاق نور را تقویت کنید. وقتی در حال نقاشی اتاقی هستید که پنجره های کمی دارد ، استفاده از رنگ روشن تری را در نظر بگیرید.

 

به دنبال روش های ابتکاری برای اضافه کردن ذخیره سازی و سازماندهی به خانه خود باشید. می توانید از سبدهای تزئینی برای تنظیم کاغذها و وسایلی که به هر اتاق خانه حمله می کنند ، استفاده کنید. آرامش در خانه ای که بی نظم است دشوار است. هنگامی که بعد از یک روز سخت آرام باشید ، یک خانه منظم به شما احساس آرامش می دهد.

 

اگر پنجره های کوچکی دارید و می خواهید بزرگتر به نظر برسند ، پارچه ها را در قسمت بالای سقف آویزان کنید تا پنجره هایتان بلند شود. با آویزان کردن میله ها در نزدیکی سقف و آویختن پرده ها به زمین. به پنجره این تأثیر را می دهد که در واقع از آنچه که هست بزرگتر است.

 

یک نکته عالی در طراحی داخلی ، شروع به شکار عتیقه جات است. برای تهیه اشیای عتیقه جالب نیازی به پرداخت هزینه کل نیست. شما همیشه می توانید به فروشگاه های محلی بروید و سعی کنید با آنها داد و ستد کنید. چه کسی می داند ، شما ممکن است در پایان با چیزی مواجه شوید که بسیاری از مکالمات را برانگیزد.

 

طرح اتاقی را که می خواهید دوباره تزئین کنید ، ترسیم کرده و فضای خود را به دقت اندازه بگیرید. این اطلاعات مهمی است که باید هنگام خرید وسایل و وسایل دیگر با خود ببرید. اگر اندازه گیری دقیق نداشته باشید ، ممکن است در نهایت مبلمان بخرید که در فضای شما نمی گنجد.

 

آیا خانه شما کفهای ساخته شده از بتن ، سنگ یا کاشی دارد؟ اگر چنین است ، سعی کنید از فرش های شیک منطقه استفاده کنید زیرا باعث می شود خانه شما دنجتر شود. فرش های خود را به طور منظم تمیز کنید و مطمئن شوید که در انتهای آن فر نمی شود. جابجایی نقاط یا چرخش سریع می تواند فرشهای شما را برای مدت طولانی تری جدید نگاه دارد.

 

اگر برنامه های طراحی داخلی شما شامل تغییر در روشنایی یا لوله کشی موجود است ، می خواهید یک متخصص حرفه ای استخدام کنید. در حالی که کتابها و منابع دیگری وجود دارد که ادعا می کنند چگونه به هر مبتدی نحوه انجام هر پروژه را آموزش می دهند ، هنوز هم جای خطا وجود دارد. اگر در برق و لوله کشی آگاهی ندارید باید با یک متخصص مشورت کنید.

 

هنگام تازه سازی سقف ها به "سفید سقف" بچسبید. این نوع رنگ سایه ای براق با طراحی است که به منظور انعکاس نور است. اگر از این سایه استفاده کنید ، شاهد پیشرفت زیادی در کیفیت نور اتاق خواهید بود.

 

رنگ های خنثی برای استفاده در هر اتاق از خانه عالی هستند زیرا تقریباً با هر طرح یا رنگی مطابقت دارند. این رنگ ها شامل بژ ، تاپ ، سیاه و سفید است و اگر تزئینات خود را با سبک معاصر انجام دهید نوع بسیار خوبی از سایه است. اگر می خواهید در رنگ آمیزی مطمئن باشید ، این رنگ ها را در آن بگنجانید.

 

همیشه قبل از شروع یک پروژه بزرگ طراحی داخلی ، در نظر بگیرید که چه مدت قصد زندگی در خانه خود را دارید. اگر قصد دارید به زودی خانه خود را بفروشید ، هزینه زیادی را صرف به روزرسانی خود نکنید. طرحی که برای شما بسیار جذاب به نظر می رسد در صورت نیاز به فروش می تواند هرکسی را که قصد خرید خانه شما را دارد دلسرد کند.

 

با سیم کشی یکی از پریزهای پریز دیواری دو طرفه به یک سوئیچ نور ، می توانید در طول پروژه بعدی بهسازی خانه ، گزینه های طراحی داخلی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. با این کار می توانید از میز یا چراغ کف برای روشنایی اتاق در حالی که هنوز از راحتی یک سوئیچ نور دیواری برخوردار هستید استفاده کنید.

 

نگاهی آنلاین و مجله ها بیندازید. انواع مختلفی از نشریات وجود دارد که می تواند ایده های خوبی به شما ارائه دهد. قبل از شروع برنامه ریزی ، الهام بگیرید. تا آنجا که می توانید به گزینه های مختلف نگاه کنید و انتخاب های خود را بسنجید. چیزهایی را که دوست دارید ذخیره کنید. ایده ها را مخلوط کرده و مطابقت دهید و کشف کنید که چه کاری امکان پذیر است.

 

پنکه های سقفی را به اتاق خواب خود اضافه کنید. جایگزینی وسایل روشنایی منظم ، پنکه های سقفی راهی عالی برای افزودن لهجه تزئینی به اتاق و راحتی بیشتر فضا است. پنکه های سقفی در طرح های متنوعی موجود هستند و تقریباً در هر فضایی کار می کنند. همچنین نصب آنها توسط خود شخص مقرون به صرفه و آسان است.

 

اگر حیوانات خانگی دارید ، مطمئناً هنگام طراحی پروژه طراحی داخلی خود باید این نکته را بخاطر داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر سگی دارید که دوست دارد دم خود را تکان دهد ، احتمالاً باید از داشتن اشیای شکننده ای که در دسترس دم او است ، دور بمانید. غیر منطقی است که انتظار داشته باشیم حیوان خانگی شما تغییر کند و بعداً بخواهید به دلیل خراب شدن کارها ، تغییر رنگ دهید.

 

وقتی بچه ها رنگ اتاق خود را انتخاب می کنند ، والدین اغلب مخالفت می کنند. سعی کنید یک نسخه خاموش از یک رنگ خاص را انتخاب کنید تا مصالحه کنید. هنگامی که رنگی برای دیوارها انتخاب کردید ، سپس می توانید با کودک خود گزینه های خوبی برای مبلمان کار کنید. به عنوان مثال ، اگر کودک قرمز را دوست دارد ، دیوارها را به رنگ روشن تر و رنگ آمیزی کرده و با میز یا کمد قرمز آنها را مبلمان کنید.

 

هرچه زمان می گذرد و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی داخلی ، باید با تصمیماتی که می توانند ظاهر خانه شما را تحت تأثیر قرار دهند ، کمی راحت تر و راحت تر باشید. از اطلاعاتی که امروز در اینجا آموخته اید استفاده کنید و ببینید چه چیزی می توانید برای خانه خود استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی