فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

نکات و ترفندهای اصلاح شده برای پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی

 

آیا به دنبال مکانی برای پروژه بعدی طراحی داخلی خود هستید؟ اگر تزئینات به طور طبیعی به ذهن شما نرسد ، طراحی داخلی می تواند کمی ترسناک باشد. خوشبختانه هرکسی می تواند با مشاوره درست خانه خود را تزئین کند. اگر نکات مفید در مقاله زیر را دنبال کنید ، با پروژه های طراحی داخلی خود مشکلی نخواهید داشت.

 

وقتی می خواهید طراحی داخلی خانه خود را تغییر دهید مطمئن شوید که بودجه دارید. به راحتی می توانید پارچه های زیبا و وسایل تزئینی را که در مجلات خانگی می بینید ، تحمل کنید. شما مایل نیستید فقط برای بهتر جلوه دادن به خانه خود بدهی زیادی بپردازید.

 

هنگام طراحی مجدد یک اتاق ، تلاش کنید تا طرح رنگی اتاق منسجم شود. داشتن طیف گسترده ای از رنگهای برخورد احساس ناخوشایندی را ایجاد می کند و داشتن یک پالت کسل کننده و ملایم نیز همین کار را خواهد کرد. از هر دو رنگ پررنگ و خنثی استفاده کنید و سعی کنید آنها را با هم ادغام کنید تا فضای دلپذیری ایجاد کنید.

 

یک مضمون در ذهن داشته باشید. آیا رنگبندی خاصی وجود دارد که شما بیشتر از آن لذت ببرید؟ آیا به مبلمان یکپارچه سازی علاقه دارید؟ تصمیم گیری درباره یک موضوع قبل از اینکه حتی مرحله برنامه ریزی خود را شروع کنید می تواند در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند. قبل از شروع برنامه ریزی برای آن مطمئن شوید که می خواهید برای چه کاری اقدام کنید.

 

کوسن مبل خود را با خود به خرید برسانید. ممکن است احمقانه باشد ، اما همراه داشتن بخشی از مبل می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. هنگام خرید پرده یا سایر مواد تزئینی آن را به همراه داشته باشید. به این ترتیب شما می توانید اطمینان حاصل کنید که همه چیز مطابقت دارد.

 

وسایل خود را هوشمندانه مرتب کنید. در اتاق های خود قدم بزنید و مسیرهای مختلف را طی کنید: آیا قادر هستید به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر بروید؟ مبلمان نباید مانع راه شما شود و در صورت تمایل به ایجاد یک طرح زمینه یا الگوی رنگی بر اساس یک مبلمان ، برخی از وسایل باید مرکزی باشند.

 

برای بازسازی آسان آشپزخانه ، به روزرسانی درب کابینت را امتحان کنید. استفاده از درب های شیشه ای را به جای درهای چوبی سنتی در نظر بگیرید تا آشپزخانه شما باز شده و روشن تر به نظر برسد. همچنین می توانید برخی از قطعات لهجه را در کابینت ها قرار دهید تا جذابیت بیشتری به آشپزخانه شما بخشد.

 

طرح اتاقی را که می خواهید دوباره تزئین کنید ، ترسیم کرده و فضای خود را به دقت اندازه بگیرید. این اطلاعات مهمی است که باید هنگام خرید وسایل و وسایل دیگر با خود ببرید. اگر اندازه گیری دقیق نداشته باشید ، ممکن است در نهایت مبلمان بخرید که در فضای شما نمی گنجد.

 

اگر کف خانه های شما بتونی ، سنگی یا کاشی است ، از قالیچه های جذاب منطقه استفاده کنید تا فضای اتاق شما را دلبازتر کند. به یاد داشته باشید که فرش های خود را مرتباً بچرخانید تا فرش به طور یکنواخت بپوشد. می توانید لکه را تغییر دهید یا آن را بچرخانید و باعث می شود مدت بیشتری جدید بمانند.

 

یک نکته عالی در زمینه طراحی داخلی این است که سعی کنید نظر هنرمند را جلب کنید وقتی که قصد ایجاد تغییراتی را دارید. مردم معمولاً فکر می کنند که آنها بهتر می دانند و همه انتخاب های طراحی خود را بدون هیچ گونه ورودی انجام می دهند. یک هنرمند چشم آنها را آموزش داده است و آنها به طور معمول می توانند به شما کمک کنند تا انتخاب های محکم طراحی کنید.

 

به احتمال زیاد اتاق های کوچکی دارید که می خواهید بزرگتر به نظر برسند. دیوارها را با رنگ های روشن رنگ کنید تا جلوه بیشتری به اتاق ببخشد. اگر از رنگ های تیره در ناحیه ای کوچک استفاده کنید ، می تواند آن منطقه را حتی کوچکتر نشان دهد.

یک نکته خوب در زمینه طراحی داخلی این است که زیاد خود را با رنگ تحریک نکنید. مطالعات زیادی در مورد رنگ و چگونگی تأثیر آنها بر شما انجام شده است. حتی اگر رنگهای قوی را دوست دارید و با شخصیت شما سازگار است ، خانواده یا زوج بعدی که در آن زندگی می کنند ممکن است توسط آنها کنار گذاشته شوند.

 

وقتی در اتاق خود قفسه کتاب دارید ، نباید نگران پر کردن کامل آنها با کتاب باشید ، از فضای قفسه کتاب خود استفاده کنید. شما می توانید یک دستمال یا یادگاری زیبا در قفسه ها قرار دهید تا یک نقطه کانونی شخصی ایجاد کنید که به مهمانان شما علاقه مند شود و لذت بیشتری از فضای خود ببرید.

 

اگر به دنبال ایده های طراحی داخلی هستید ، باید تماشای کانال های مختلف اختصاص داده شده به آن موضوع را شروع کنید. این کانال نمایش های بسیار خوبی دارد که به شما کمک می کند از جدیدترین روند طراحی مطلع شوید و همچنین به شما اطلاع می دهد که پروژه های خاص چقدر گران هستند.

 

کاشی های سفید در سرویس بهداشتی شما می توانند با رنگ های پر جنب و جوش دیوار مطابقت داشته باشند. یک قرمز قرمز ، سبز روشن یا آبی پررنگ را در نظر بگیرید تا کاشی های شما را برجسته کند. این باعث می شود کاشی ها روشن تر و فضا تمیزتر به نظر برسد. در آینده نیز در صورت نیاز می توان به راحتی آن را تغییر داد.

 

اگر اتاق خواب کوچکی دارید و فضای بیشتری می خواهید ، نصب کابینت یا کمد توکار عاقلانه خواهد بود. علاوه بر اینکه فضای ذخیره سازی بیشتری دارید ، می توانید از داشتن مبلمان زیاد در اتاق خود جلوگیری کنید. فقط مطمئن باشید که هر نوع کابینت یا کمدی که قرار دهید با بقیه اتاق خواب مطابقت دارد.

 

یک روش عالی برای ورود نور طبیعی بیشتر به هر اتاقی که در نظر دارید ، حذف و ورود بوته ها یا شاخه هایی است که مانع ورود نور خورشید به خانه شما می شوند. گرچه لازم نیست به طور کامل از محوطه سازی خود خلاص شوید ، اما اطمینان حاصل کنید که پنجره های شما منظره ای از نور خورشید دارند ، ظاهر اتاق شما را بهبود می بخشد.

 

اگر حیوانات خانگی دارید ، مطمئناً هنگام طراحی پروژه طراحی داخلی خود باید این نکته را بخاطر داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر سگی دارید که دوست دارد دم خود را تکان دهد ، احتمالاً باید از داشتن اشیای شکننده ای که در دسترس دم او است ، دور بمانید. غیر منطقی است که انتظار داشته باشیم حیوان خانگی شما تغییر کند و بعداً بخواهید به دلیل خراب شدن کارها ، تغییر رنگ دهید.

 

اگر توصیه خوبی داشته باشید ، طراحی داخلی در واقع می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این مقاله استفاده کنید و درست مانند یک حرفه ای در زمینه تزئین خانه خود به خوبی پیش خواهید رفت. دفعه بعدی که پروژه طراحی داخلی دارید این نکات را بخاطر بسپارید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی