فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

فرش کاشان

فرش کاشان


شهر کاشان با داشتن بیش از 1200 کارخانه تولید فرش ماشینی و کارگاه تولید فرش دستبافت به عنوان پایتخت فرش جهان به ثبت رسیده است.

فرش کاشان با تنوع در طرح‌ و رنگ و گل‌های بافته شده و همچنین الیاف مرغوبی که در بافت آن‌ها استفاده شده از محبوب‌ترین فرش‌ها در سطح ایران و جهان به شمار می‌رود.

 


کارخانجات فرش کاشان استان اصفهان
کارخانه‌های فرش ماشینی در توابع شهر کاشان، شهرک صنعتی راوند و آران و بیدگل با سال‌ها تجربه و ظرفیت تولید بیش از 950.000 متر مربع بطور سالانه، توانسته جای خود را در مقایسه با سایر رقبا مستحکم‌تر کند. 
امروزه قالی های ماشینی کاشان نسبت به فرش‌های دست بافت به علت داشتن دوام و ماندگاری بیشتر و قیمت مناسب‌تر با استقبال زیادی رو به رو شده است
قیمت مناسب و طرح‌های متنوع فرش‌های ماشینی باعث شده تقریبا تمام اقشار جامعه بتوانند با هزینه‌ای مناسب، فرش مورد علاقه خود را خریداری کنند. 


تولیدات فرش ماشینی کاشان چه محصولاتی است؟
تنوع محصولات فرش ماشینی کاشان بسیار زیاد است ولی در اینجا به چند نمونه از محصولات فرش کاشان اشاره می‌کنیم.
فرش ۵۰۰ شانه (فرش طرح ۷۰۰) ، فرش ۷۰۰ شانه ، فرش هزار شانه ،فرش ۱۲۰۰ شانه (به عنوان پرفروش ترین فرش کاشان) ، فرش ۱۵۰۰ شانه و انواع فرش مدرن و فانتزی
فرش کاشان جردن ، طرح افشان ، طرح خاطره ، طرح باغ ارم و  بزرگمهر نام طرح های جدید، زیبا و متنوع فرش کاشان هستند.
فرش‌ کاشان در ابعاد 6 متری، 9 متری و 12 متری و با ضمانت نامه‌های کتبی و 10 ساله عرضه می‌شوند.


قیمت فرش کاشان
از نظر قیمت گذاری، عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت فرش اثرگذار هستند. نوع دستگاهی که فرش با آن بافته می‌شود، تراکم فرش، تعداد شانه، تعداد رنگ‌هایی که در بافت فرش بکار رفته است و الیاف استفاده شده در فرش، همگی در افزایش یا کاهش قیمت فرش تاثیر دارند.
یکی از راهکارهایی که موجب پایین‌تر آمدن قیمت فرش می‌شود، فروش اینترنتی است که در این نوع فروش، فرش بطور مستقیم از کارخانه به دست مشتری می‌رسد و واسطه‌هایی که این وسط وجود داشت حذف می‌شوند.


خرید فرش ماشینی کاشان
این امکان وجود دارد جدیدترین فرش کاشان را از کارخانه به صورت اینترنتی خریداری کنید. مشتریان عزیزی که قصد خرید اینترنتی قالی کاشان را دارند، می‌توانند به سایت‌ دیجی فرش مراجعه کنند.


سایت خرید فرش کاشان
سایت digifarsh به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ایران با بیش از هفت سال سابقه درخشان، خرید اینترنتی فرش کاشان را برای مشتریان بسیار آسان کرده است.
خریداران می توانند با مراجعه به این سایت محصولات خود را مستقیم از تولید کننده خریداری و درب منزل تحویل بگیرند.


هزینه‌های پایین فروش قالی‌های ماشینی کاشان به علت فروش مستقیم و متعاقب آن حذف واسطه‌ها و هزینه‌های نمایشگاهی می‌باشد. 
سایت دیجی فرش  کاشان  امکان خرید مستقیم انواع فرش ماشینی 500شانه ، فرش 700 شانه ،  فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه  وفرش 1500 شانه را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است. 
مشاوران این سایت تمام توان خود را به کارمی برند تا خریداران محترم بتوانند برای خرید آنلاین فرش کاشان بهترین انتخاب را انجام دهند.
آدرس اینترنتی www.digifarsh.com  
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی