فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

فرش مشهد

فرش مشهد


با گسترش روز افزون انواع برندهای فرش ماشینی از جمله فرش مشهد ، فرش کاشان و ... خریداران به دنبال انتخاب برندی مطمئن و محبوب هستند.
خریدار فرش ماشینی به دنبال فرشی با کیفیت خوب و قیمت مناسب است. 

 


بررسی و تحقیق در این زمینه نشان می دهد که فرش ماشینی کاشان به دلیل داشتن ویژگی های کیفیتی و ظاهری درجه یک نسبت به فرش مشهد توانسته اند گوی سبقت را برباید.
البته درجه یک بودن فرش ربطی به شهر و استان ندارد و ویژگی هایی مانند شانه و تراکم، جنس الیاف و نخ، دستگاه تولیدی و ... بر کیفیت فرش موثر است.
اما کارخانه های فرش کاشان با رعایت تمامی نکات فنی و استاندارد تولید و استفاده از بهترین تکنولوژی و به روزترین دستگاه ها در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر جهت حفظ مشتریان خود و ارائه خدماتی بهتر و مطلوب تر همواره در صدد تولیدات با کیفیت تر و ارزان قیمت تر بوده اند. 
به طوری که همواره به روز و جدیدترین فرش های ماشینی از کارخانه های شهر کاشان تولید و روانه بازار شده اند. 
پس ممکن است کارخانه های فرش ماشینی مشهد دارای کیفیت خوبی باشند. اما نمیتوان مانند کارخانه های کاشان از تمامی فرش های مشهد به عنوان محصولات درجه یک نام برد. چرا؟ چون توان رقابتی در شهر مشهد پایین تر از شهر کاشان است.


در کارخانه جات فرش کاشان از بهترین نخ خاب و بهترین دستگاه ها استفاده می شود در حالی که در بین برند های مختلف فرش ماشینی محصولاتی که با کیفیت پایین تولید می شود، وجود دارند.
بهترین الیاف موجود در بازار، نخ آکریلیک است که از بالاترین درجه کیفیت برخوردار می باشد. در بافت فرش های کاشان از الیاف آکریلیک هیت ست شده استفاده می شود.
در تولیدات سایر شهرها مانند فرش ماشینی مشهد در بافت ، درصدی ناخالص وجود دارد . مثلاً از الیاف ترکیبی ( ترکیبی از نخ آکریلیک ، نخ پلی استر و نخ پلی پروپلین ) استفاده شده است. هرچه درصد خلوص اکریلیک کم تر باشد، از کیفیت فرش کاسته خواهد شد. 
این امر علاوه بر تاثیرگذاری بر کیفیت و طول عمر ، مستقیما بر زیبایی فرش نیز اثر گذار است. 
همین موضوع کافی است تا درجه یک بودن فرش ماشینی کاشان و بهتر بودن آن در مقایسه با فرش مشهد و ... اثبات گردد.

نظرات (۱)

  • آموزش فروشندگی طلا و جواهر
  • عالیه درود برشما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی