فرش ماشینی

  • ۱
  • ۰

فرش نیاوران

در این مقاله میخواهم شما را با یکی از برترین و موفق ترین پیشگامان صنعت تولید فرش ماشینی و یکی از بهترین برندها که توانسته رضایت مشتریان خود را به حداکثر برساند یعنی فرش نیاوران آشنا کنم.

فرش نیاوران یکی از بزرگترین تولیدکننده گان فرش ماشینی در ایران است که فرش های باکیفیت در ابعاد و اندازه های گوناگون تولید و روانه بازار می کند.

فرش نیاوران

 

شرکت فرش نیاوران جزء یکی از کارخانه های برتر فرش ماشینی در ایران است که سالهاست در شهرستان آران و بیدگل تولید انواع فرش ماشینی زیبا، متنوع و به روز را انجام می دهد.

 

مجموعه فرش نیاوران با همت و کوشش همکارانش در بخش‌های گوناگون و با استعانت از خداوند متعال، سعی کرده با مدیریت اصولی، فرآیند تولید را بهینه‌سازی کند و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، فرش‌هایی را تولید کند که هم زیبا و هم مقاوم باشند.

 

فرش نیاوران به دلیل دارا بودن دستگاه های مختلف بافندگی مجموعه ای از انواع فرش ماشینی باکیفیت ، زیبا و متنوع و در اندازه های گوناگون فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه را داراست.

همچنین فرش نیاوران بافت انواع فرش ماشینی ، قالیچه، کناره و فرش گرد ( فرش دایره ای ) را به بالاترین کیفیت و تراکم انجام می دهد.

 

به همین دلیل فرش نیاوران مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و توانسته به دلیل دارا بودن کیفیت بالا در تولید انواع فرش ماشینی ، رضایت مشتریان خود را در داخل و خارج از ایران کسب نماید و بخش قابل توجهی از بازار فرش را به سوی خود جذب کند.

 

می توانید برای دیدن طرح های فرش نیاوران و آگاهی از جزییات دقیق این فرش ( قیمت ها ، طرح و نقش ها، میزان تراکم و شانه و سایز فرش ) به سایت دیجی فرش مراجعه کنید.

 

سایت دیجی فرش امکان خرید مستقیم انواع فرش ماشینی با برندهای مختلف از جمله برند فرش نیاوران در اندازه های استاندارد، با کیفیت عالی و قیمتی مناسب را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است.

 

طرح های فرش نیاوران

طرح های فرش نیاوران کاشان عبارتند از:

  • طرح افشان
  • طرح سالاری
  • طرح نایین
  • طرح کهکشان
  • طرح خشتی
  • طرح نسترن
  • طرح هالیدی
  • طرح حوض نقره ای 
  • طرح گلدانی
  • و ...

فرش نیاوران آران و بیدگل

شرکت فرش نیاوران در شهرستان آران و بیدگل می باشد. شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان و ده کیلومتری کاشان است.

 

البته فرش نیاوران آران و بیدگل را معمولاً به عنوان فرش نیاوران کاشان می‌شناسند.

 

جالب است بدانید که بیش از ۸۰ درصد فرش ماشینی ایران در کاشان تولید می شود البته که نه در خود شهرستان کاشان .

 

تولیدکنندگان فرش ماشینی در شهرک های اطراف کاشان مستقر هستند و یکی از این کارخانه های بزرگ کارخانه فرش نیاوران آران و بیدگل می باشد.

 

دلیل موفقیت شرکت فرش نیاوران در تولید ، فروش و رضایت مشتریان این است که از همان ابتدای شروع کار تا به امروز مدام به دنبال بالا بردن کیفیت محصولات خود بوده است.

 

خیلی از افرادی که قبلا مشتری ما بودند و فرشی را خریدند در صورتی که دوباره تمایل به خرید فرش ماشینی داشته باشند باز هم فرش نیاوران را انتخاب می کنند. چون خودشان از نزدیک کیفیت بالای فرش نیاوران را دیده اند.

 

فرش نیاوران آران و بیدگل

 

فروشگاه فرش نیاوران

برای خرید فرش نیاوران آران و بیدگل نیاز نیست که حتما سری به شهر کاشان و آران و بیدگل بزنید فقط کافیست به سایت دیجی فرش بیایید.

 

سایت « دیجی فرش » فروشگاه آنلاین و اختصاصی فرش ماشینی است که در آن انواع فرش‌ های ماشینی با برندهای مختلف از جمله برند فرش نیاوران ، عرضه می شود.

 

شما می توانید در سایت دیجی فرش ، فرش نیاوران با طرح و نقش زیبا ، جدید و باکیفیت را به قیمت کمتر تهیه کنید. چرا؟

 

چون سایت دیجی فرش با عرضه مستقیم کالا از کارخانه، واسطه ها و دلالان را حذف کرده و به همین دلیل قیمت فرش ارزان تر است.

 

شما می‌توانید مشخصات کامل، تصاویر و قیمت هر فرش را مشاهده و بررسی کنید و بهترین فرش ماشینی را انتخاب و خریداری کنید.

 

بهتر است قبل از خرید فرش نیاوران آران و بیدگل از مشاورین و کارشناسان سایت مشاوره بگیرید. مشاوران این سایت تمام توان خود را به کارمی برند تا خریدار بتواند موقع خرید فرش نیاوران بهترین انتخاب را انجام دهد.

از دیگر امکانات دیگر این فروشگاه اینترنتی ارسال رایگان و تحویل فوری فرش ماشینی درب منزل خریدار است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی