فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

مقاله ای عالی با نکات بسیار جالب در مورد خرید آنلاین

 

با شیوع بیشتر استفاده از اینترنت در زندگی روزمره ، انکار راحتی و سهولت خرید آنلاین دشوار است. با این حال ، بسیار اشتباه است که می توانید از یک خرید اشتباه کنید و ناامید شوید. برای جلوگیری از این مقاله این مقاله را بخوانید ، بنابراین می توانید با خوشحالی خرید آنلاین کنید!

 

هنگام خرید آنلاین یک محصول ، وقت بگذارید و نظرات را بخوانید. برای خواندن هرچه بیشتر بررسی ، یک محصول مشابه را در سایت های مختلف پیدا کنید. خواندن بسیاری از بررسی ها به شما کمک می کند تا ایده کلی تری در مورد اینکه آیا محصول مورد علاقه شما از استانداردهای بالایی در کیفیت برخوردار است یا خیر ، بدست آورید.

 

هنگام خرید آنلاین هرگز SSN خود را به هیچ کس ندهید. برای خرید آنلاین یک کالا هرگز نیازی به دادن این اطلاعات ندارید. اگر وب سایتی آن اطلاعات را از شما بخواهد ، احتمالاً کلاهبرداری است. بیرون بیایید و فروشگاه بهتری را برای خرید پیدا کنید.

 

با خرید آنلاین ، اوایل هفته به دنبال فروش خوب باشید. چهارشنبه معمولاً اولین روز تبلیغات فروش است. بسیاری از فروشگاه های آجر و ملات فروش آخر هفته ها را انجام می دهند و برای رقابت ، بسیاری از فروشگاه های آنلاین روزهای فروش خود را چند روز افزایش داده اند. در هر روز هفته با کار بسیار کم می توانید معاملات عالی را پیدا کنید.

 

هنگام خرید یک مورد خاص ، چندین فروشگاه آنلاین مختلف را بررسی کنید. بسیاری از اوقات با کمی جستجو می توانید 25 درصد پس انداز کنید. به وب سایت های مختلف مراجعه کنید تا مطمئن شوید بهترین معامله را انجام می دهید. هنگام محاسبه قیمت هر وب سایت ، مطمئن شوید که هزینه حمل و نقل را در محاسبات خود قرار داده اید.

 

هنگام خرید آنلاین ، مطمئن شوید سایتی که در آن هستید با "https" شروع می شود. "S" به معنای ایمن بودن سایت است ، که به این معنی است که می توانید بدون نگرانی در مورد سرقت هویت ، اطلاعات شخصی خود را با خیال راحت وارد کنید. اگر سایتی "S" را در خود ندارد ، ممکن است بخواهید از استفاده از آن خودداری کنید.

درمورد هر نامه الکترونیکی که دریافت می کنید مراقب باشید ، حتی اگر به نظر می رسد از طریق خرده فروشی است که به آن اعتماد دارید. هرگز روی پیوندی کلیک نکنید که شما را به سایتی غیر از سایتی که در آن خرید کرده اید هدایت کند. اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است در برابر کلاهبرداری آسیب پذیر شوید. به جای کلیک بر روی پیوند ایمیل ، کافیست به مرورگر خود بروید و وب سایتی را که می خواهید به آن بروید تایپ کنید. از این طریق بسیار ایمن تر است.

 

مواظب باشید که در این کار زیاده روی کنید. در هنگام خرید آنلاین ، بسیار راحت تر می توانید بیش از حد هزینه کنید. این منطق را شروع می کنید که می توانید برای این کفش ها بیشتر هزینه کنید زیرا به عنوان مثال در گاز و غذایی که در صورت مراجعه به بازار می توانستید تهیه کنید ، پس انداز کردید. به خود محدودیت بدهید و به آن پایبند باشید.

 

قبل از خرید یک روز صبر کنید. کلیک بر روی "تأیید سفارش" واقعاً آسان است ، اما به یاد داشته باشید که این پول واقعی است که می خرید! قبل از اینکه چیزی بخرید ، 24 ساعت کامل وقت بگذارید تا ببینید آیا فردا هنوز آن را دوست دارید یا نه. این می تواند یک روش عالی برای جلوگیری از بازگشت و صرف هزینه زیاد باشد.

 

اگر مرتباً در بعضی از فروشگاهها بصورت آنلاین خرید می کنید ، باید در آنها ثبت نام کنید. این امر بررسی را بسیار ساده تر می کند ، اما همچنین باعث صرفه جویی در هزینه می شود. به عنوان مثال ، حساب شما می تواند برای دریافت ایمیل در معاملات ویژه قبل از اطلاع عموم از مردم تنظیم شود. دریافت حساب همچنین به شما امکان می دهد تا سفارشات خود و همچنین بازده خود را با سهولت بیشتری پیگیری کنید.

 

هنگام خرید آنلاین از استفاده از آدرس های ایمیل شخصی یا شغلی خود خودداری کنید. بارها و بارها پس از خرید ، یک تن ایمیل ناخواسته دریافت خواهید کرد. تنظیم یک ایمیل به طور خاص برای سایت های خرید باعث می شود که همه این نامه های ناخواسته با همه ایمیل های قانونی شما مخلوط نشوند.

 

اگر قصد خرید بزرگ از یک وب سایت ناآشنا را دارید ، با "خرید عملی" شروع کنید. در صورت امکان ، کالای کم هزینه ای را برای خرید در سایت پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که معامله به خوبی پیش می رود و از خدمات و محصول آنها راضی هستید. اگر آنها این آزمون را قبول کنند ، شما باید در خرید بزرگتر احساس راحتی کنید.

 

قبل از خرید هر چیزی ، به دنبال کد کوپن به اطراف بگردید. قبل از خرید صفحات معاملات همه خرده فروشان را بررسی کنید تا تخفیف بیشتری پیدا کنید. حتی اگر یک کوپن کوچک باشد ، بازهم در هزینه شما صرفه جویی می شود.

 

هنگام خرید آنلاین لباس ، مطمئن شوید که سیاست بازگشت سایت را بررسی می کنید. پوشاک یکی از سخت ترین موارد خرید در اینترنت است ، زیرا نمی توانید مطمئن باشید که این مورد مناسب شما است یا نه. فقط پوشاک را از سایتی بخرید که دارای سیاست بازگشت یا بازگشت کالا باشد.

 

در صورت وجود کوپن های خرده فروشی های مورد علاقه خود ، در سایت های کوپن ثبت نام کنید که به شما هشدار می دهد. این یک روش عالی برای از دست دادن هیچ معامله ای است که می توانید از آن استفاده کنید. این معاملات معمولاً به صورت کد کوپن دیجیتالی فقط برای مدت زمان محدود انجام می شود. بنابراین ، برای استفاده کامل از هشدارها ثبت نام کنید.

 

حواستان باشد که هنگام خرید آنلاین چقدر پول خرج می کنید. این ممکن است آسان به نظر برسد زیرا شما فقط باید صورت حساب های بانکی خود را مشاهده کنید ، اما برخی از افراد برای انجام این کار مشکل دارند. محدودیت هزینه تعیین کنید و همیشه بدانید که چه مقدار از پول شما با کارتهای اعتباری خود بصورت آنلاین خرج می شود.

 

مهمترین کاری که باید قبل از خرید در یک وب سایت جدید انجام دهید ، بررسی سیاست بازگشت است. اگر چیزی را خریداری کردید که متناسب با آن نیست ، خراب است یا فقط متناسب با نیاز شما نیست ، باید بتوانید آن را پس دهید. اگر فروشگاه دارای مکان های آجر و ملات است ، ببینید آیا می توانید بازگشت را به آنجا انجام دهید.

 

بهترین راه برای انتخاب آنلاین لباس برای خرید این است که با آنچه می دانید بروید. به وسایل داخل کمد خود نگاه کنید و سعی کنید آنها را از نظر اندازه ، شکل و سبک مطابقت دهید. اگر قبلاً به نظر شما خوب رسیده اند ، مواردی که با آنها مطابقت دارد نیز باید از نظر شما خوب باشد.

 

به جای اینکه درگیر برنامه ها شوید یا به طور تصادفی امکان سرقت اطلاعات شما را برای شخصی فراهم کنید ، با خیال راحت آنلاین خرید کنید. همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد ، اگر مراقب نباشید آسان است ناامید شوید! نکات موجود در این مقاله را بخاطر بسپارید تا بهترین خرید اینترنتی را داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی