فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

نکاتی درباره تزئینات ساده و در عین حال حرفه ای برای تغییر دکوراسیون خانه شما

نیازی به استخدام افراد متخصص نیستید تا به شما بگویند چگونه فضای داخلی خانه خود را طراحی کنید. طراحی داخلی حتی توسط تازه کارترین فرد مبتلا نیز می تواند انجام شود. ممکن است بسیاری از مردم شوکه شوند که درک می کنند طراحی داخلی با دانش و مشاوره درست مسلح است. نکات زیر به عنوان یک نقطه شروع در کشف شما در طراحی داخلی کمک می کند.

 

پیش از شروع کار ، بودجه ای را برای پروژه طراحی داخلی خود تعیین کنید. در صورت عدم تعیین محدودیت برای هزینه ها ، پروژه های بهسازی خانه می توانند به سرعت از کنترل خارج شوند. اگرچه می توانید کمی انعطاف پذیر باشید ، اما نباید بیش از توان مالی خود هزینه کنید. داشتن بودجه می تواند به شما در خلاقیت بیشتر نیز کمک کند.

 

هنگام انتخاب پالت رنگ برای اتاق خود ، بیش از سه رنگ استفاده نکنید. هنگام تزئین ، قانون 60-30-10 را دنبال کنید. 60٪ اتاق باید یک رنگ غالب ، 30٪ رنگ ثانویه و 10٪ رنگ لهجه باشد. بیش از 3 رنگ می تواند فضای اتاق را شلوغ نشان دهد.

 

وسایل خود را هوشمندانه مرتب کنید. در اتاق های خود قدم بزنید و مسیرهای مختلف را طی کنید: آیا قادر هستید به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر بروید؟ مبلمان نباید مانع راه شما شود و در صورت تمایل به ایجاد یک طرح زمینه یا الگوی رنگی بر اساس یک مبلمان ، برخی از وسایل باید مرکزی باشند.

 

هنر را در اتاق های خانه خود گنجانید ، چه نقاشی باشد ، چه عکس و چه پوستر. این می تواند با تم خانه ای که شما انتخاب می کنید همراه باشد و به بهبود ظاهر کلی کمک می کند. اگر صاحب خانه جوانی هستید ، می توانید آثار هنری کلاسیک را قاب کنید تا به ظرافت خانه خود بیفزایید.

 

اگر می خواهید فضایی را درد بکشید ، عجله نکنید! با عجله وارد آن می شوید ، خطر انتخاب چیزی را دارید که کاملاً از آن متنفر باشید. بسیاری از رنگ ها به محض اینکه روی دیوار قرار می گیرند و خشک می شوند ، متفاوت به نظر می رسند. ببینید که چگونه هر نمونه در انواع مختلف نورپردازی ظاهر می شود. با این کار ممکن است متوجه شوید که رنگ خاصی که قبلاً دوست داشتید اکنون جذابیت یکسانی ندارد.

 

اطمینان حاصل کنید که می توانید تا آنجا که می توانید لوازم جانبی بیشتری برای لباس اتاق های مختلف خانه خود اضافه کنید. این می تواند شامل لامپ ، میوه های رنگی یا قطعات مختلف سرامیکی باشد که با موضوع و طرح رنگ در خانه شما هماهنگ باشد. لوازم جانبی هم سرگرم کننده هستند و هم می توانند به طراحی شما انرژی تزریق کنند.

آیا از خود پرسیده اید که چه کاری باید انجام دهید تا میز قهوه خوری شما از نظر ظاهری دلپذیرتر و شلوغتر شود؟ به این فکر کنید که چند مورد کانونی را روی میز قهوه مانند برخی کتابهای بزرگ و یک گلدان کوچک با چند گل بریده بگذارید ، این یک حس خوب برای هر اتاق است.

 

آثار هنری نقطه پایان هر پروژه طراحی است. برای بهترین نتیجه ، کارهای هنری خود را در سطح چشم آویزان کنید. حتما قطعاتی با موضوع را انتخاب کنید که با موضوع اتاق مطابقت داشته باشد و روحیه مورد نظر را افزایش دهد تا یک طراحی داخلی ایجاد کنید که بدون زحمت از یک قطعه به قطعه دیگر جریان یابد.

 

کابینت های بیشتری نصب کنید. تقریباً در هر اتاق می توان کابینت ها را کار کرد. آنها یک وسیله مفید برای استفاده در اطراف خانه هستند. فضای بیشتر کابینت باعث کاهش فضای نامناسب می شود و برخلاف فضای قفسه بیشتر ، وسایل شما را از دید دور می کند. فضای ذخیره سازی بیشتر همیشه یک چیز مفید است.

 

به هر اتاقی گل اضافه کنید. اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه برای جذب هر اتاق در خانه خود هستید ، چند گل به همراه داشته باشید. گلها را از باغ خود جمع کنید یا تعدادی از آنها را بردارید ، آنها را در گلدان خوبی قرار دهید و آنها را روی جایگاه شب ، قفسه کتاب یا میز انتهایی قرار دهید.

 

مناطق پنجره خود را تمیز کنید. اگر مثل خیلی ها هستید ، ممکن است طاقچه های پنجره شما با وسایلی که نور را از خانه شما دور می کنند ، به هم ریخته باشد. یا ممکن است کمی ذره ذره و لکه روی لیوان خود را بپوشانید. در هر دو حالت ، ورود نور به اتاق شما سخت است! برای به دست آوردن بهترین نور برای ایجاد جلوه ای چشمگیر برای طراحی داخلی خود ، این مناطق را تمیز کنید.

 

قبل از تصمیم گیری در مورد رنگ ، به تأثیر طرح رنگ در اتاق خود فکر کنید. به طور معمول ، خواهید دید که رنگ های روشن باعث بزرگتر به نظر رسیدن اتاق می شوند زیرا رنگ های تیره به دنج بودن اتاق افزوده و آن را کوچکتر نشان می دهند. قبل از اینکه در پروژه خود شرکت کنید ، طرح رنگ را در نظر بگیرید.

 

نگاهی آنلاین و مجله ها بیندازید. انواع مختلفی از نشریات وجود دارد که می تواند ایده های خوبی به شما ارائه دهد. قبل از شروع برنامه ریزی ، الهام بگیرید. تا آنجا که می توانید به گزینه های مختلف نگاه کنید و انتخاب های خود را بسنجید. چیزهایی را که دوست دارید ذخیره کنید. ایده ها را مخلوط کرده و مطابقت دهید و کشف کنید که چه کاری امکان پذیر است.

 

اگر می خواهید یک اتاق کوچک طراحی کنید ، باید از قبل برنامه ریزی کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که در مورد میزان فضای خود در خانه فکر کنید. سعی کنید مبلمان چند منظوره پیدا کنید تا فضای کوچکتر بزرگتر به نظر برسد. سپس ، افزودن نور مناسب می تواند فضای اتاق کوچک را بسیار بزرگتر کند.

 

برای کمک به شما در طراحی خانه رویاهای خود ، از مهارت ها و ایده های جدیدی که از مقاله بالا آموخته اید استفاده کنید. وقتی اراده یادگیری و پیشرفت در مهارت های خود را داشته باشید ، به یک حرفه ای نیازی ندارید. نکات بالا برای بسیاری از افراد مفید بوده است و هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند برای شما نیز مفید باشند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی