فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

نکاتی درباره بهسازی خانه که هر تازه کاری می تواند آن را انجام دهد.

 

اولین اشتباهی که یک صاحب خانه می تواند مرتکب شود ، شروع نکردن پروژه ای است که در نظر داشته اند انجام دهد. اگر وقت بگذارید و یاد بگیرید که چگونه کارها را به روش صحیح انجام دهید ، می فهمید که این پروژه ها به سختی تصور نمی کنید.

 

ممکن است فرصتی برای رنگ آمیزی ایوان خود داشته باشید. از رنگ بیرونی که کیفیت بالایی دارد استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که رنگ جدید همان پایه را دارد. از روغن روی روغن و لاتکس روی رنگ بر پایه آب استفاده کنید. با رنگ روغنی روی سطوحی که ترافیک پا دارند مراقب باشید زیرا هنگام خیس شدن لغزنده می شود. با این حال ، رنگ روغن بر روی روکش های داخلی مناسب است.

 

اگر با اجاق چوب گرم کنید ، دود باعث می شود دیوارهای شما کدر شود و شما باید بیشتر از زمان گرم کردن با کوره ، رنگ آمیزی کنید. هنگام رنگ آمیزی ، ارزش آن را دارد که دیوارها و سقف را با یک اسفنج مرطوب پاک کنید تا قبل از استفاده از رنگ جدید ، دوده را از بین ببرید.

 

یک روش بسیار ساده برای بهبود خانه شما تعویض فیلترهای هوا است. نه تنها در مواردی که فیلتر بیش از حد مسدود است ، مواد آلرژی زا و گرد و غبار به مجاری هوا می ریزد ، بلکه می توان با بی توجهی به تعویض فیلترها ، کارایی سیستم را کاهش داد. انجام این کار در صورت داشتن حیوانات خانگی در خانه بسیار مهم است.

 

یک روش آسان و مقرون به صرفه برای صنوبر سازی خانه ، رنگ آمیزی فضای داخلی است. برای تخمین میزان رنگ مورد نیاز ، باید متر مربع دیوارها را محاسبه کنید. به سادگی طول دیوار را در ارتفاع آن ضرب کنید. یک گالن رنگ تقریباً 350 فوت مربع را پوشش می دهد. به خاطر داشته باشید که بسته به اینکه از چه رنگی استفاده می کنید ، ممکن است به دو لایه رنگ نیاز داشته باشید.

 

قالب را در کمد های خانه قدیمی خود بازیافت کنید تا پروژه بازسازی خود را به پایان برسانید! بعضی اوقات ، یافتن قالب متناسب با قالب از خانه های قدیمی تقریباً غیرممکن است. یک گزینه این است که قالبی را که احتمالاً داخل کمد هایتان است بردارید. هرگز متوجه نخواهید شد که از بین رفته و به جلال خود باز می گردد ، در فضای باز و در جایی که دیده می شود.

 

اگر آشپزخانه ای کوچک و تنگ دارید ، کابینت رنگ روشن را انتخاب کنید. اگر با کابینت تیره بروید ، آشپزخانه شما حتی کوچکتر به نظر می رسد. انتخاب یک رنگ روشن ، در حقیقت می تواند حس فضا را افزایش داده و باعث گرمتر به نظر رسیدن آشپزخانه شما شود.

 

اگر می خواهید در خانه خود بازسازی کنید ، ابتدا مطمئن شوید که مشکلات نگهداری شما برطرف شده است. اگر لوله کشی یا سیم کشی منسوخ شده و نیاز به تعمیر دارد ، پیشخوان گرانیت قرار ندهید. ممکن است در آینده مجبور شوید آنچه را که انجام داده اید پاره کنید. علاوه بر این ، خریداران در بازار امروز می خواهند بدانند که املاکی که می خرند در شرایط خوبی قرار دارد. و ، شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است نیاز به فروش داشته باشید.

 

یک نکته عالی در مورد بهبود خانه این است که هر زمان با مشکلی مواجه شدید که نیاز به رفع آن دارد ، از YouTube بازدید کنید. هزاران فیلم مفید در Youtube وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه مشکلات را در خانه برطرف کنید. این می تواند راهی عالی برای نگه داشتن پول نقد در جیب شما باشد.

 

در هنگام بازسازی آشپزخانه یا حمام ، در نظر داشته باشید صفحه دیوار معمولی را با نوع مقاوم در برابر آب جایگزین کنید. صفحه دیواری مقاوم در برابر آب که به آن "صفحه سبز" گفته می شود برای مقاومت در برابر رطوبت و همچنین جلوگیری از تشکیل قالب خطرناک ساخته شده است.

 

بهتر است به زودی بعد از اینکه متوجه مشکلی شدید ، بهسازی خانه را انجام دهید. اگر صبر کنید آسیب بیشتری می رساند. نباید خیلی منتظر بمانید. سیستم های خانه شما همه به هم متصل هستند. آسیب رسیدن به یک سیستم می تواند به سرعت به همه آنها سرایت کند. این ممکن است سریعتر از آنچه انتظار دارید رخ دهد.

 

وقتی پروژه بهسازی یا نوسازی منزل شما به اندازه کافی بزرگ باشد ، احتمالاً با یک پیمانکار عمومی کار خواهید کرد که به نوبه خود پیمانکاران فرعی نیز برای او کار می کنند. اگر مشکلی در کار بوجود آید ، پیمانکار عمومی شما ممکن است مشترکین خود را مقصر معرفی کند. شما به عنوان صاحب خانه رئیس هستید. در یادآوری پیمانکار عمومی دلسوز اما محکم باشید که در نهایت او مسئول کارهای زیرمجموعه خود است.

 

برای کاهش هزینه های انرژی خانه ، ترموستات فعلی خود را با ترموستات قابل برنامه ریزی جایگزین کنید. بسیاری از خانواده ها با استفاده از ترموستات قابل برنامه ریزی سالانه نزدیک به 200 دلار پس انداز می کنند. می توان تنظیم کرد که یک ترموستات قابل برنامه ریزی هنگامی که خانواده شما در خواب یا بیرون از خانه هستند تغییر می کند و شما را از هزینه های گرمایش و سرمایش مورد نیاز باز می دارد. آنها همچنین ارزان هستند و با هزینه کمتر از 40 دلار قابل تهیه هستند.

 

اتاق ناهارخوری خود را با پارچه های روتختی روشن کنید. با استفاده از سفره و دونده روی میز ناهار خوری خود می توانید به ظاهری منحصر به فرد دست یابید که هر فصل قابل تغییر است. و همچنین ایجاد یک فضای غذاخوری جذاب ، میز شما را از خراش محافظت می کند. سعی کنید موادی را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو و ضد لک باشد.

 

قبل از شروع هر کار تخریب در خانه خود ، اقدامات لازم را برای به حداقل رساندن خرابکاری انجام دهید. پلاستیک را دراز بکشید و ناحیه ای را که در آن کار می کنید قرار دهید. وسایل خود را نیز محدود به محل کار نگه دارید. تخریب یک کار نامرتب است و نیاز به تمیز کردن یک ظرف غذا در کل خانه می تواند ساعت ها وقت اضافی داشته باشد.

 

زیرزمین یک فضای عالی برای تبدیل به اتاق بازی ، دفتر خانه یا سالن بدن سازی است. اگر زیرزمین شما حداقل 7 فوت فضای اتاق دارد و خشک است ، بازسازی باید نسبتاً ساده باشد. اگر رطوبت مشکل دارد ، قبل از شروع پروژه با یک متخصص مشورت کنید تا مشکل را برطرف کند.

 

هنگام فکر کردن در مورد تعویض بزرگراه خود و در نظر گرفتن آجر ، نکات مثبت و منفی وجود دارد. نمای بزرگراه آجری بسیار جذاب است و مطمئناً می توانید مسیر راه را همانطور که دوست دارید طراحی کنید. هزینه یک ضرر بسیار بزرگ است ، راه های ساخت آجر می توانند هزینه بسیار زیادی داشته باشند.

 

این مقاله با امید ارائه اطلاعات به صاحبان خانه برای کمک به آنها در درک اینکه می توانند پروژه های بهسازی خانه مورد نظر خود را شروع کنند ، نگاشته شده است. امیدوارم که شما اطلاعات لازم برای ادامه کار آن پروژه را که مدتی است در نظر گرفته اید ، پیدا کرده باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی