فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

آنچه درباره تمیز کردن فرش باید بدانید

 

در برهه ای از زندگی هر صاحب خانه ، آنها به فرش های خود تمیز می شوند. فرش ها از گرفتن نشت گرفته تا جمع آوری خاک به مرور زمان کدر ، تیره و کثیف می شوند. برای رفع موفقیت آمیز این مشکل ، به یک سرویس تمیز کردن فرش نیاز است. نکات زیر به مالک خانه کمک می کند یک قالیشویی استخدام کند.

 

قبل از اینکه یک شرکت شستشوی فرش را انتخاب کنید ، خریدهای مقایسه ای انجام دهید. بررسی مشتری راهی عالی برای کشف خوب ، بد و زشت بودن هر یک از شرکت های احتمالی شستشوی فرش است که در نظر دارید استخدام کنید. BBB یا اتاق بازرگانی همچنین می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

همیشه ابتدا یک محلول تمیز کننده جدید فرش را در یک مکان نامحسوس امتحان کنید تا مطمئن شوید قرار است به خوبی با فرش شما کار کند. این مهم است ، زیرا برخی از محلول های اسیدی امکان آسیب رساندن به فرش را دارند. این سرمایه گذاری اندک در زمان می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های طولانی مدت شما شود.

 

وقتی به دنبال یک شرکت حرفه ای شستشوی فرش هستید ، همیشه مراحل تمیزکاری را در نظر داشته باشید. روش های مختلفی وجود دارد که متخصصان برای تمیز کردن فرش استفاده می کنند. درمان های خشک ، درمان های مرطوب ، تمیز کردن بخار و انواع دیگر آن موجود است. بعضی از آنها به زمان خشک شدن قابل توجهی نیاز دارند یا ممکن است نیاز به ترک خانه داشته باشند. یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.

 

وقتی نوبت به جستجوی یک شرکت شستشوی فرش می رسد ، همیشه باور نکنید که ارزانتر بهتر است. در حقیقت ، وقتی شرکتی نرخ بسیار کمی را ارائه می دهد ، باید از آنها محتاط باشید. معمولاً شرکتی با نرخ تندتر نتایج بهتر و کارآمدتری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

اگر به فکر تمیز کردن حرفه ای فرش های خود هستید ، با چند شرکت مختلف تماس بگیرید. از موارد ویژه ای که در حال حاضر از آنها استفاده می شود مانند تخفیف های چندگانه اتاق یا اولین اتاق فرش شده رایگان خود ، سال کنید. برخی از شرکت ها یک اتاق رایگان انجام می دهند ، به این امید که آنها را برای اتاق های اضافی استخدام کنید.

 

یک شرکت نظافت فرش که به دنبال استخدام آن هستید باید از تجهیزات پیشرفته برخوردار باشد. یک شرکت خوب حداقل روشی را برای تمیز کردن در نظر گرفته است که شامل 6 مرحله است. مراحل باید شامل جاروبرقی فرش ، پیش تصفیه ، قبل از نظافت ، تمیز کردن بخار ، تمیز کردن پس از نقطه و روند خشک شدن سریع باشد. کمتر از این ، می توانید کیفیت کار را زیر سوال ببرید.

 

قدم اول در استخدام دستگاه شستشوی فرش انتخاب نوع مورد نظر شماست. به عنوان مثال ، شرکتهایی هستند که بخار را تمیز می کنند ، شرکتهایی که از مواد شیمیایی مرطوب استفاده می کنند و حتی بیشتر که از مواد شیمیایی خشک استفاده می کنند. شما باید در مورد هر نوع تحقیق کنید و آن را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

 

هنگام انتخاب بین لیست کوتاه شرکت های خود ، از آنها مراجع مشتریان راضی بخواهید. اینها می توانند مشاغلی باشند که به طور مرتب با آنها قرارداد می بندند یا مشتریان مسکونی که یکی دو بار آنها را استخدام کرده اند. فقط لیست را قبول نکنید ، بلکه با تماس گرفتن با چند نفر از لیست پیگیری کنید تا اعتبار ادعاهای شرکت را دوباره بررسی کنید.

 

همه فرش های خانه ها به طور حتم جلای و جلای اصلی خود را از دست می دهند. این یک اثر طبیعی است که توسط عوامل مختلفی در طول زمان ایجاد می شود. یک سرویس شستشوی فرش می تواند زمان را برگردانده و جلوه اصلی فرش را بازگرداند. بعد از خواندن این مقاله می توانید شرکتی را استخدام کنید که فرش های شما را تمیز کرده و کاملا جدید جلوه دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی